Aktuální informace
Informace k provozu základní školy od 30. 11. 2020
Na základě informací od MŠMT přistoupilo vedení Základní školy a mateřské školy Polanka nad Odrou k těmto základním organizačním pravidlům pro provoz školy od 30. 11. 2020:
- vstup do prostor školy bude umožněn pouze osobám s rouškou či jinou ochranou obličeje (prosíme rodiče, aby do prostor školy vstupovali jen v nezbytně nutných případech),
 - každá osoba vstupující do prostor školy je povinna vydezinfikovat si před vstupem ruce,
 - mimo vlastní stravování platí ve všech prostorách školy včetně výuky povinnost nosit roušku.
 
Informace pro 1. stupeň ZŠ
- od 30. 11. 2020 do odvolání bude platit upravená doba výuky:
 
| 
		 Ročník:  | 
		
		 1. ročník  | 
		
		 2. ročník  | 
		
		 3. ročník  | 
		
		 4. ročník  | 
		
		 5. ročník  | 
	
| 
		 Doba výuky:  | 
		
		 8:00–11:15  | 
		
		 8:00–11:40  | 
		
		 8:00–12:00  | 
		
		 8:00–12:20  | 
		
		 8:00–12:40  | 
	
- žáci z 5. ročníku, kteří nenavštěvují školní jídelnu, budou končit klasicky ve 12:30 hod. (v pondělí je 6. vyuč. hod. zrušena),
 - třída 2. A bude přesunuta zpět do kmenové třídy budovy B,
 - provoz ranní družiny (od 6:00 do 7:45 hod.) není vzhledem k zachování homogenních skupin možný,
 - odpolední provoz školní družiny není vzhledem k zachování homogenních skupin možný pro žáky 4. a 5. ročníku,
 - zákonní zástupci dětí navštěvující školní družinu v odpoledních hodinách (do 16:30 hod.) jsou povinni vyčkat po zazvonění na zvonek družiny na příchod pedagogického pracovníka a nepohybovat se v prostorách školy,
 
| 
		 Třída:  | 
		
		 1. A a 1. B  | 
		
		 2. A  | 
		
		 2. B  | 
		
		 3. A a 3. B  | 
	
| 
		 Vychovatelka:  | 
		
		 Renáta Dostálová  | 
		
		 Kateřina Hoňková  | 
		
		 Božena Kotalová  | 
		
		 Hana Hoňková  | 
	
| 
		 Umístění družiny:  | 
		
		 budova A třída 1. A  | 
		
		 budova B třída 2. A  | 
		
		 budova B třída 2. B  | 
		
		 budova A třída 4. B  | 
	
- žáci stravující se ve školní jídelně jsou od 30. 11. 2020 automaticky ke stravě přihlášeni, v případě nezájmu o stravování je nutné stravu odhlásit na portálu strava.cz do 27. 11. 2020 do 13:00 hod.
 
| 
		 Ročník:  | 
		
		 1. ročník  | 
		
		 2. ročník  | 
		
		 3. ročník  | 
		
		 4. ročník  | 
		
		 5. ročník  | 
	
| 
		 Doba stravování:  | 
		
		 11:20–11:40  | 
		
		 11:40–12:00  | 
		
		 12:00–12:20  | 
		
		 12:20–12:40  | 
		
		 12:40–13:00  | 
	
Informace pro 2. stupeň ZŠ
- od 30. 11. 2020 bude výuka 9. ročníku probíhat do 13:25 hod., zbytek tříd se bude střídat v rotačním způsobu výuky ve dvou skupinách:
 - 1. skupina – 6. B, 7. B a 8. B – nastoupí do školy od 30. 11. 2020 a bude chodit v liché týdny, v sudé týdny bude mít distanční výuku,
 - 2. skupina – 6. A, 7. A, 8. A – nastoupí do školy od 7. 12. 2020 a bude chodit v sudé týdny, v liché týdny bude mít distanční výuku, (od 30. 11. pokračuje tedy distanční výuka),
 - prezenční výuka obou skupin bude končit v 13:05 hod.,
 - odpolední výuka 8. a 9. ročníku bude od 30. 11. do odvolání zrušena (upravený rozvrh se žáci dozvědí po nástupu do školy),
 - stravování ve školní jídelně bude umožněno pouze žákům v prezenční formě výuky a zaměstnancům školy, ostatní strávníci si musí oběd vyzvednout v předem připravených jídlonosičích v mezidveří budovy od 11:00 do 11:30 hod. a do jídelny nesmí vstupovat,
 - všichni žáci stravující se ve školní jídelně jsou od 30. 11. 2020 automaticky ke stravě přihlášeni, tzn. žáci z 6. A, 7. A, 8. A si musí stravu vyzvednout nebo si ji odhlásit na portálu strava.cz do 27. 11. 2020 do 13:00 hod., pokud nemají zájem o stravování od 30. 11. 2020
 
| 
		 Ročník / skupina:  | 
		
		 1. skupina nebo 2. skupina  | 
		
		 9. ročník  | 
	
| 
		 Doba stravování:  | 
		
		 13:05–13:25  | 
		
		 od 13:25  | 
	
Závěrečné informace
- žák, který bude vykazovat jakékoliv známky nemoci (rýma, kašel, zvýšená teplota apod.)
- nebude v případě přítomnosti zákonného zástupce do školy vpuštěn,
 - v případě nepřítomnosti zákonného zástupce bude žákovi poskytnuta rouška a bude umístěn pod dohledem pracovníka školy do separační místnosti. V tomto případě bude rodič informován o vzniklé situaci a je povinen si své dítě neprodleně vyzvednout a telefonicky informovat o situaci praktického lékaře dítěte,
 
 - dodržovat aktuální pravidla vydané MŠMT, krajskou hygienickou stanicí či jiným orgánem veřejného zdraví.
 
Zároveň všem rodičům doporučujeme, aby neposílali své dítě do školy v případě, že bude vykazovat známky nachlazení či jiného běžného sezónního onemocnění. Děkujeme.
V Ostravě – Polance nad Odrou 24. 11. 2020 RNDr. Patrik Molitor, ředitel školy
24.11.2020 Zpět