Základní škola a mateřská škola Polanka nad Odrou

Aktuální informace

Organizace výuky od 17. 5. 2021

Na základě informací od MŠMT přistoupilo vedení Základní školy a mateřské školy Polanka nad Odrou k těmto základním organizačním pravidlům pro provoz školy od 17. 5. 2021:

  • vstup do prostor školy bude umožněn pouze osobám s respirátorem či chirurgickou rouškou (prosíme rodiče, aby do prostor školy vstupovali jen v nezbytně nutných případech),
  • každá osoba vstupující do prostor školy je povinna vydezinfikovat si před vstupem ruce,
  • mimo vlastní stravování platí ve všech prostorách školy včetně výuky povinnost nosit respirátor nebo chirurgickou roušku.

Informace pro 1. stupeň ZŠ

  • ukončení prezenční výuky v týdnu od 17. 5. do 21. 5. 2021:

Ročník:

1. ročník

2. ročník

3. ročník

4. ročník

5. ročník

Doba výuky:

8:00–11:15

8:00–11:35

8:00–11:55

8:00–12:15

8:00–12:35

 

 

 

  • provoz ranní družiny (od 6:00 do 7:45 hod.) bude od 17. 5. 2021 obnoven – rodiče musí ale vždy v pondělí otestovat své dítě antigenními testy, které obdrží na vrátnici školy a testovaní provedou v šatně u tělocvičny,
  • odpolední provoz školní družiny bude od 17. 5. 2021 obnoven pro všechny žáky zapsané do školní družiny podle organizace na začátku školního roku 2020/2021,
  • zákonní zástupci dětí navštěvující školní družinu v odpoledních hodinách (do 16:30 hod.) jsou povinni vyčkat po zazvonění na zvonek družiny na příchod pedagogického pracovníka a nepohybovat se v prostorách školy,
  • všichni žáci 1. stupně stravující se ve školní jídelně jsou ke stravě od 17. 5. 2021 automaticky přihlášeni doporučujeme rodičům či žákům zkontrolovat objednávky v portále strava.cz do pátku 14. 5. 2021 a případně si je upravit podle zájmu o stravování,
  • doba stravování:

Ročník:

1. ročník

2. ročník

3. ročník

4. ročník

5. ročník

Doba stravování:

11:20–11:40

11:40–12:00

12:00–12:20

12:20–12:40

12:40–13:00

 

 

 

  • od 24. 5. 2021 bude rozvrh i ukončení výuky včetně stravování odpovídat normální prezenční výuce nastavené na začátku školního roku 2020/2021

Informace pro 2. stupeň ZŠ

  • v rotačním systému budou od 17. 5. 2021 prezenčně navštěvovat školu B třídy (6. B, 7. B, 8. B, 9. B), A třídy (6. A, 7. A, 8. A, 9. A) budou pokračovat v on-line výuce podle mírně upraveného rozvrhu v prostředí MS Teams
  • ukončení prezenční výuky pro všechny ročníky 2. stupně je v týdnu od 17. 5. do 21. 5. 2021 je v 13:25 hod. (odpolední výuka v 8. a 9. ročníku bude přesunuta do volných hodin v rozvrhu prezenční výuky a bude kombinována s distanční formou),
  • žáci stravující se ve školní jídelně jsou od 17. 5. 2021 – B třídy jsou automaticky ke stravě přihlášeni v době prezenční výuky – pokud si chtějí žáci odebírat stravu v jídlonosičích v době on-line výuky musí si ji přihlásit na portálu strava.cz, zároveň doporučujeme rodičům či žákům zkontrolovat objednávky v portále strava.cz do pátku 14. 5. 2021 a případně si je upravit podle zájmu o stravování,
  • stravování ve školní jídelně bude umožněno pouze žákům v prezenční formě výuky, ostatní strávníci si musí oběd vyzvednout v předem připravených jídlonosičích v mezidveří budovy od 11:00 do 11:20 hod. a do jídelny nesmí vstupovat,
  • doba stravování: 9. ročník – od 12:30 do 12:45 (poté přesun zpět do výuky), 6. 7. a 8. ročník – od 13:25
  • výuka žáků v prezenční formě bude probíhat ve kmenových učebnách 8. a 9. ročníku
  • od 24. 5. 2021 bude rozvrh i ukončení výuky včetně stravování odpovídat normální prezenční výuce nastavené na začátku školního roku 2020/2021

Testování žáků od 17. 5. 2021

  • testování žáků antigenními testy bude probíhat vždy v pondělí (všechny třídy) a ve čtvrtek (jen třídy 2. stupně) 1. vyučovací hodinu ve kmenových učebnách pod dozorem pedagogického pracovníka, podle pokynů MŠMT a za dodržení hygienických pravidel,
  • v pondělí a ve čtvrtek budou žáci odvedeni z šaten pod dozorem pedagogického pracovníka do kmenové učebny, kde na připravených stanovištích proběhne vlastní testování,
  • v případě, že zákonný zástupce bude chtít být u testování přítomen, může v pondělí a ve čtvrtek navštívit školní jídelnu v době od 7:50 do 8:30 společně s dítětem, kde podle manuálu a pod dohledem pověřeného pracovníka provede vlastní testování a výsledek sdělí pověřenému pracovníkovi školy,
  • v případě, že zákonný zástupce nebude souhlasit s testováním dítěte podle manuálu MŠMT, je povinen tuto informaci sdělit třídnímu učiteli – žákovi bude poté zadána samostatná práce po dobu příslušného týdne prezenční výuky.

Závěrečné informace

  • v případě pozitivního testu žáka (anebo možné pozitivity celé třídy ve čtvrtek) za nepřítomnosti zákonného zástupce bude žák umístěn pod dohledem pracovníka školy do izolační místnosti, zákonný zástupce bude školou neprodleně informován a je povinen si dítě vyzvednout v co nejkratší možné době a informovat o situaci praktického lékaře dítěte,
  • dodržovat aktuální pravidla vydané MŠMT, krajskou hygienickou stanicí či jiným orgánem veřejného zdraví,
  • více informací na https://testovani.edu.cz/pro-rodice.

Zároveň všem rodičům doporučujeme, aby neposílali své dítě do školy v případě, že bude vykazovat známky nachlazení či jiného běžného sezónního onemocnění. Děkujeme.


13.05.2021 Zpět
  • 596 931 563
  • H. Salichové 816, Ostrava – Polanka nad Odrou, 725 25
Užitečné odkazy:
  • 596 931 088
  • Malostranská 124, Ostrava – Polanka nad Odrou, 725 25
Užitečné odkazy: